iremis

Someday i'll recover. It's not a promise but a beautiful day i hope.

Värsta dagarna

Publicerad 2008-11-03 22:04:18 i Allmänt,

Värsta dagarna jag har haft känns det som.
Igår var det en skön söndag, ändå om det är svin kallt ute. Usch! Jag hatar vintern men den är snart här, OH NO!
Idag hade jag en bra dag också, dagarna blir bara bättre .. jag blir gladare. Ingens liv är perfekt, men vems liv är det?
Leo's och min relation blir bara bättre, vi bråkar mindre. Och han försöker verkligen anstränga sig för att klara av sina univesitets studier, jag är så stolt över honom!
Nu är det mindre än två månader kvar tills Leo kommer till Stockholm! YAY! Längtar som fan, tills jag får se min bebis igen. Har inte träffat honom sen augusti. Saknar honom enormt mycket!

Gick upp 7.45 idag! Jag menar, det är verkligen a huge step pour moi! Sen så har jag varit ute hela dagen typ .. när jag skulle hem så hade det hänt något i T - centralen, nära pressbyrån och BK .. En man hade typ kollapsat mitt på golvet, dom från SL försökte återuppliva honom, han såg verkligen död ut! Ambulansen kom efter 10 min kanske men han var helt livlös på golvet fortfarande. Undra vad som hade hänt?

Nåväl, är trött nu. Ska nog gå och lägga mig snart, IMORGON ska jag på ultraljud ju! Yes!
Ciao!

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Iris

We are what we don't see ..

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela