iremis

Someday i'll recover. It's not a promise but a beautiful day i hope.

Eh?

Publicerad 2008-10-13 23:56:29 i Allmänt,

Då var måndagen slut .. Mamma ville att jag skulle gå och lägga mig tidigt så att jag kunde gå upp tidigt fast Leo var inloggad på msn, jag saknar honom enromt mycket. Han skickade ett sms och frågade om jag kunde logga in. Of course mi amor!
Så nu sitter jag här och pratar med honom och lyssnar på rock. Brukar annars bara lyssna på KoRn's låtar när jag känner mig på detta humör.
well well .. Imorgon ska jag till arbetscentrum till min handläggare, sen ska jag till SÖS :) till min barnmorska.
Hoppas inte min energi tar slut när jag kommer hem, blir alltid så trött när jag har varit ute några timmar.

Ska lägga mig snart. God natt!



Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Iris

We are what we don't see ..

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela