iremis

Someday i'll recover. It's not a promise but a beautiful day i hope.

Rubrik, rubrik?

Publicerad 2008-10-28 14:43:45 i Bilder på mig,

Snart är det ju halloween, haha! har en ursäkt för att köpa godis då ..
Jag är ju diabetiker får inte käka godis varje dag heller.
Jag börjar känna mig lika trött som i början av graviditeten, jag kanske har lågt med järn fast jag vill inte ha fler tabletter det räcker med mina folsyra tabletter, omega-3 och dom nya tabletterna jag har fått recept på som jag måste hämta ut på apoteket.
Jag undrar hur länge man måste ta folsyra tabletter? Ska fråga det på fredag då jag ska till barnmorskan.
Gick upp 12 idag igen! och jag var fortfarande trött, men jag gick upp i alla fall för att käka frukost måste tänka på bebisen i magen.

Nä, nu ska jag nog försöka ta en promenad snart i detta fula höst väder.
Ciao!



Så glad är jag inte alltid :P

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Iris

We are what we don't see ..

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela