iremis

Someday i'll recover. It's not a promise but a beautiful day i hope.

Schweiz

Publicerad 2008-10-10 02:02:24 i Allmänt,

Nu är det 2 månader och några dagar kvar tills jag och mamma åker ner till La Suisse, Genève. Längtar! Får komma bort från vintern då, tycker inte alls om snön eller kylan.
Det här kommer vara min fjärde gång jag är där, fast det är alltid lika fint där. Jag måste bara lära mig franska nu!
Sen ska vi åka till Barcelona snart, YAY! Leo kanske åker dit då så att jag får träffa honom, annars får jag vänta tills januari för att får vara med honom.

Fick ett mejl av min kusin från Australien idag :) vad glad jag blev! Åh vad jag saknar min familj där, har lovat dom att så fort min bror kommer hem igen så ska vi åka och besöka dom. Då åker jag hellre när det är vinter här i sverige för att komma till sommaren i Australien. Haha! Jul och nyår mitt i sommaren ..

Nåväl, ska sova nu.
God natt!

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Iris

We are what we don't see ..

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela