iremis

Someday i'll recover. It's not a promise but a beautiful day i hope.

När man bara skriver något ...

Publicerad 2008-10-09 01:12:33 i Allmänt,

Början på nya veckor kan bli jobbiga ibland, känns hela tiden som om jag har någon sjukhustid eller något annat under veckan, kollar igenom mina papper och hittar inget.
Först blev jag rädd när jag tog upp min mobil igår på morgonen och såg att jag hade tid hos min barnmorska, Shit!
Fast sen så kom jag på att hon hade avbokat tiden förra veckan för att jag hade träffat henne då.
Fan, vilket minne jag har ibland!
Melissa var hemma hos mig en stund, sen så gick vi ut på en promenad nära där jag bor. Sen så gick jag ut ett tag med henne idag. Lovar att ringa till kärringen och be henne att göra något. Fan att dom inte gör ett skit tills allt är för sent!

Har pratat med Leo under helgen och löst ut en del problem vi hade, jag hade en sådan ilska inom mig han vägrade fatta hur jag kände mig att han inte tog hänsyn till vad jag behövde och ville, det kändes som om han bara tänkte på sig själv.
Han ska ialla fall komma i januari en vecka och i mars tio dagar, så vi hoppas att bebisen föds inom dom där tio dagarna i mars så att han får vara med :) jag vill verkligen att han ska vara där då.
Nu är det bara 13 dagar kvar tills ultraljudet är nervös och orolig, vill verkligen att dagen kommer vill veta hur allt ligger till, det viktigaste för mig är att bebisen mår bra!

Ska sova nu. God natt!

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Iris

We are what we don't see ..

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela