iremis

Someday i'll recover. It's not a promise but a beautiful day i hope.

Schindler's List

Publicerad 2008-10-23 23:56:33 i Allmänt,

Så nu är allting fixat, förutom min brors låtar som han ska ha. Jag orkade inte stressa i sista minuten fick usb-minnet igår av pappa. Det var för många låtar min bror bad mig om, sen måste jag rippa ner typ 7 stycken cd skivor, det skulle ta åt hela natten för att göra sådant.
Så bakade kanelbullar med mamma istället när hon kom hem :) Vi käkade först. God mat var det, jag var hungrig också bebisen tar typ all näring känns det som, ibland blir jag snabbt hungrig. Jag borde dricka mer vatten, men jag känner mig inte så törstig längre.
Ladda ner några låtar min bror bad mig om, en låt tyckte jag var skit bra! Det är typ soundtracket från Schindler's list, sorlig fast bra film, kompositören till denna låt är tydligen John Williams.

Ska kolla på tv en stund, eller gå och lägga mig jag vet inte än, haha.
God natt anyways!


Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Iris

We are what we don't see ..

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela