iremis

Someday i'll recover. It's not a promise but a beautiful day i hope.

Fult väder men ändå ..

Publicerad 2008-10-24 15:02:21 i Allmänt,

Sitter här och tänker .. kollar utanför fönstret, tråkigt väder vi har idag! Det finns knappt löv kvar på träden här utanför fast jag är ändå glad ändå om det är så fult väder.
Jag känner mig verkligen glad, blir påmind av bebisen hela tiden, kan inte sluta tänka på att den mår bra .. Och att Leo är glad nu också. Det känns skit bra!
Tiden går snabbt ibland känns det som, för några veckor sen var fostret en liten klump hihi, nu ser man den tydligt ungefär. Jag blev lite chockad när jag såg att den växt så mycket :) jag var så glad, och kunde inte sluta le.
Det är ett skäl till att känna sig levande igen, jag lever för att bli mamma snart ändå om det kommer bli hur svårt som helst, så är jag tacksam över lilla bebisen som är på väg.

Jag låg och tänkte igår över hur mycket jag beundrar och älskar KoЯn, dom är klart bästbästbäst! För mig finns det inget bättre band in the whole wide world. Kommer ihåg konserten jag var på i februari då dom spelade på Hovet, Gud! Jag kände mig så överlycklig att jag fick tårar i ögonen när Jonathan Davis klev in på scen, ahhh! bästa moment ever! Kommer aldrig att glöma bort den dagen.

Jaja, ska fortsätta prata med min moster, hon som bor i Genève. :)
Ha det bra!



KoЯn - No Way

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Iris

We are what we don't see ..

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela