iremis

Someday i'll recover. It's not a promise but a beautiful day i hope.

Bebis

Publicerad 2008-10-22 20:16:18 i Isabel, Leo och jag,

Så var det äntligen dags igen. Hade längtat efter denna dag, det vet var nämligen mitt andra ultraljud :)
Jag var så glad att jag inte kunde sluta le i början, fast jag var ändå orolig.
Men allt gick bra, som tur var. Mamma följde med kändes bra att ha sällskap. Ultraljuds tanten hällde något gel på min mage som var kall, kändes så ialla fall. Sen började hon kolla på bebisen, jag såg hjärtat slå det kändes hur bra som helst att veta att bebisen lever och mår bra. Hon såg inget fel på den, men hon ville vara på den säkra sidan så jag ska dit igen den 4 november.
Bebisen tyckte nog inte om att bli pressad med ultraljuds grejen, den rörde på sig, sparkade och reagerade hur mycket som helst varje gång hon tryckte :) den har växt otroligt mycket sen sist (11:e veckan).
Jag fick tyvärr inte veta om det är en flicka eller pojke för att hon lyckades inte se det. Trist.
Allt är bra ialla fall, är glad. Ska dit om 1½ vecka igen ändå.

Åkte in till stan med mamma efter vi hade varit på SÖS, eftersom hon bad om ledighet hela dagen. Vi mötte ivan (min far) i stan, han bjöd oss på lunch klockan borde ha varit runt 12 då. Sen så skulle jag få lite kläder, en jacka och ett par vinterstövlar fast jag hittade inga stövlar jag gillade. Köpte den blåa jackan jag hade sett på H&M som jag tyckte så mycket om!
Och en klänning med stjärnor på som jag såg och tyckte skit mycket om, ah och en mössa som är gullig.
Orkade inte gå runt i affärer längre så köpte inget mer. Bara ett lila nagellack var det sista jag köpte i åhlens.
Var skit trött eftersom jag gick upp tidigt och gick hela dagen typ ..

Ska prata med Leo nu och berätta om bebisen och hur det gick :)
Ha det bra! Hejdå.


Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Iris

We are what we don't see ..

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela