iremis

Someday i'll recover. It's not a promise but a beautiful day i hope.

God Morgon?

Publicerad 2008-09-25 13:06:08 i Allmänt,

Verkligen inte! Vaknade med världens huvudvärk och yr som sjutton. Men jag förstår att det inte beror på mig, utan graviditeten! Ibland kan det vara jobbigt, för jag mår illa ibland (inte lika ofta som ibörjan) och jag vet att jag måste äta varje tredje timma, men jag är slarvig med det eftersom jag mår illa ibland och får i mig knappt en tugga innan det känns att jag måste spy.
Det positiva är att jag inte har spytt hittills. ändå om jag var nära tre gånger, men jag ville inte. Jag bara hatar att spy, blir påminnd om när jag har varit så full att jag har spytt. Jag säger bara Usch! det är en hemskt kännsla att må skit efter en vild party-natt.

Fördelarna med att vara gravid är att jag slipper mensen i 9 månader, fast värkarna slipper jag tyvärr inte.
Har haft en del, och min mage verkar växa ialla fall är glad för det.
Nackdelarna, är att må illa, värkarna, yrsel, huvudvärk, och den här jävla tröttheten jag är trött på nu. Hur mycket jag än sover känns det som om jag inte har sovit ett dugg.
Jag säger inte att jag ångrar mig att jag behöll mitt barn, men jag visste inte hur det verkligen var att vara gravid. Haha!

Den 17 december åker jag och mamma till Schweiz, Geneve. Hon köpte biljetten förrigår, vi ska besöka hennes syster (min moster) och fira Jul och nyår där. Jag var ju där förra året från den 20 april till 5 juni. Ville vara tillbaka innan min bror tog studenten ju.
Men jag längtar typ, så att jag slipper all snö i två veckor ialla fall. Jag avskyr verkligen vintern, snön och allt det där. Var tacksam den gången jag skulle ''flytta till spanien'' och slapp hela vintern i Sverige.
Flyttade tillbaka i mars, då var snön borta och solen framme.
Nåja ..

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Iris

We are what we don't see ..

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela