iremis

Someday i'll recover. It's not a promise but a beautiful day i hope.

Idag en annan dag .. haha

Publicerad 2008-09-11 20:59:57 i Allmänt,

Var med melissa idag :) det var kul, mötte meli och hennes mamma i haninge centrum sen var vi i kulturhuset ett tag. Sen gick jag till H&M och bytte ut en tröja mamma köpte. Köpte en tröja m. byxor åt min bebis :) SÅ SÖÖTA!
Sen åkte vi hem till meli, var där ett tag .. åkte in till Ica Maxi köpte lite grejer och stack hem igen.
Våran sjukahumor är bäst!
Sen imorgon ska vi dra in till stan och gå runt där :) YAY!
Är lite trött idag, sov inte så länge. Längtar bara tills min bebis i magen blir större då kan jag vara lite lugnare att allt är bra förtillfället.
Är glad över min graviditet.
Nu ska jag vila lite.
Ciao!

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Iris

We are what we don't see ..

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela