iremis

Someday i'll recover. It's not a promise but a beautiful day i hope.

Grattis Mamma!

Publicerad 2008-09-25 13:28:48 i Allmänt,

Vaknade 5 på morgonen, var så himmla trött. Men mamma fyllde ju år så jag ville gå upp och överraska henne med presenterna jag och pappa köpte igår. Vilken dag alltså, blev irriterad när jag skulle hem. Tågen va skit försenade och jag stog på perrongen i 47 minuter och väntade på tåget!
Jag har ju lite kontakt med pappa igen, efter år att vi inte ens sa ''Hej'' till varandra.

Köpte en tårta till henne igår och gömmde den i kylskåpet så att inte hon skulle se den. Vi hade ju inte ljus hemma så fick köpa det också.
Men allt gick bra, hon blev glad ialla fall :) och hon tyckte om sina presenter.

Igår så gick jag runt och kollade på olika saker tills vi bestämde oss att köpa kläder åt mamma.
Jag var trött sen mot slutet så gick vi och åt på Max, ville inte käka på Mcdonald's eller Burger King. Sista gången jag hade käkat på BK i spanien så spydde jag.
Och ändå om jag inte vill käka skräp mat, så blir jag sugen på det. Jag hoppas inte det skadar bebisen.
Vi drog till gamla stan efteråt för att kolla om vi hann köpa en sista sak inna jag åkte hem, men det gjorde vi tydligen inte dom stänger inte 7 i gamla stan verkar det som. Sjukt! jag som har bott i Stockholm sen jag var 5 år visste inte det!
Sen åkte jag hem, efter att ha väntat i 47 minuter på tåget som var försenat. Åh! Vad jag hatar när sådant händer.

Jag hade skitont i ryggen och i livmodern för att ha stått så länge. Jag blir ju alltid rädd och orolig att något ska hända min bebis i magen.

GRATTIS MAMMA! <3

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Iris

We are what we don't see ..

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela