iremis

Someday i'll recover. It's not a promise but a beautiful day i hope.

55 dagar kvar

Publicerad 2009-04-29 00:56:33 i Allmänt,

Jag är trött med går ändå inte och lägger mig, ska till min barnmorska imorgon .. vi ska prata om preventivmedel och massa annat. Haha!
Det kommer kännas konstigt att sitta där utan min mage och prata med henne, att inte känna bebisens sparkar och rörelser, att komma dit och inte vara orolig för att jag ska få missfall (jag inbillade mig det hela tiden att jag skulle förlora min bebis som låg magen), att inte sitta där med humörsvägningar, tills en dag så bröt jag ihop och grät framför henne, att sitta där överhuvudtaget!
Det kommer säkert bli blandade känslor imorgon, jag känner på mig det.

Skriver mer imorgon om vad som hände idag hehe ..
God natt nu! Ciao

Kommentarer

Postat av: PRESENTKORT?

Publicerad 2009-04-29 17:10:04

SV: Hej, för att få presentkort på H&M och andra affärer så är det bara att beställa från denna sida.. http://www.freestreet.se/?r=11660















Postat av: Madicken

Publicerad 2009-04-29 18:15:41

Vad söta!

Postat av: Anonym

Publicerad 2009-05-01 01:34:47

Men gud så gullig, bebis! :)

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Iris

We are what we don't see ..

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela