iremis

Someday i'll recover. It's not a promise but a beautiful day i hope.

56 dagar kvar

Publicerad 2009-04-27 18:53:33 i Isabel, Leo och jag,

Eftersom jag är jätte dålig att komma på någon rubrik så får dagarna som fattas tills jag åker till Spanien stå som rubrik :)

Lite sorligt att Heidy åker hem imorgon men men, följde med henne till tandläkaren eftersom hon ville det, dom skulle nämligen ta bort hennes tandställning. Hon fick den efter mig och hon fick ta bort den innan mig (Jag har haft min tandställning i mer än 2 år nu). Jag längtar tills den dagen dom tar bort denna tortyr. Haha ..
Sen drog vi vidare till Haninge C, köpte lite sommar kläder till Isabel och en klänning och en topp med nitar på till mig :) lite rock-aktig.
Det har varit härligt väder idag ialla fall, får mig att längta mer och mer tills den dagen jag inte kommer kunna sluta le för att jag är på väg till Arlanda för att ta flyget till Spanien med lilla Isabel.

På onsdag ska jag till min barnmorska, jag har verkligen saknat henne! Hon har nog varit den snällaste personen jag någonsin har träffat som jobbar på sjukhuset (har varit patient på Södersjukhuset sen jag var 13 år och fick min diabetes) hon brydde verkligen sig om mig och min lilla bebis som växte i magen vid den tiden.
Ska leta efter en present imorgon för att ge henne den på onsdag.
Nu orkar jag inte skriva mer, Hejdå!

Kommentarer

Postat av: MissCM

Publicerad 2009-04-28 00:36:58

åååh. vart i spanien ska du till? (klickade mig precis in på din blogg, så sorry om det står någonstans..) :)

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Iris

We are what we don't see ..

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela