iremis

Someday i'll recover. It's not a promise but a beautiful day i hope.

Ännu en tråkig ..

Publicerad 2009-04-21 00:08:37 i Allmänt,

lista haha .. Jag snodde den från Cissi's blogg. Jag hade ändå tråkigt .. So what the hell tänkte jag

Lovar du att vara ärlig? Varför skulle jag vara oärlig?
Du heter: Iris
Smeknamn: Heidy kallar mig X alltid. Man kan väl annars inte ha smeknamn när man heter Iris?
Låt som när du är ledsen sörjer till?: KoRn låtar.
Vad tror folk om dig?: Det vet jag inte .. att jag är rätt blyg?
Stämmer det?: Ja
Vad får du oftast komplimanger för?: Ögonen och läpparna.
Vad säger du för att imponera på någon?: Jag har nog inte försökt imponera på någon.
Hur imponerar man på dig?: Haha, vet inte
Brukar du skratta för dig själv?: Ja, haha ..
Vad står det i ditt senast inkomna SMS?: ''Ja det kan vi göra :) ses då :)''
Var bor du?: Stockholm
Trivs du där?: Yes!
Äger du några converse?: Ja, ett par svarta sådana. Snart köper jag ett par till.
Sprit, cider, vin eller öl?: Sprit eller cider, beror på.
Brukar du bli för full?: Inte för, bara full då jag dricker.
Vad har du för mobiloperatör?: Tele2
Är du allergisk mot något?: Nej
Har du haft sex idag?: Nej
Hur svarar du i mobilen?: Eh, hallå?
Vem ringde du senast?: Heidy? tror jag
Vad sa den du senast pratade med i telefonen?: Hur mår Isabel? och blablabla ..
Antal timmar sömn inatt?: Vet inte
Sov du ensam?: Nej, med min dotter
Brukar du komma i tid?: Har blivit så dålig på det nu, kommer nästan alltid 5 min försent eller bara försent
När blev du fotad senast?: ?
Hur känner du dig nu?: Konstig
Vanligaste färg på dina kläder?: Svart hehe ..
Vad saknar du?: Mycket!
Hade du en bra kväll igår?: Ja
Favorit dryck på morgonen?: Hallon smoothie
Rakar du benen?: Depilerar, eller vad det nu än heter?
När brukar du oftast gå och lägga dig?: Sent, tyvärr
Är du blyg?: Hmm .. ja
Sysslar du med någon idrott:? No
Vill du hellre ha mail än brev?: Spelar ingen roll
Tror du på kärlek vid första ögonkastet:? Det var så jag blev kär denna gång? Sjukt nog
Har du spytt offentligt:? Hahaha, jag tror det.
Vad skulle du göra om du vore kille/tjej för en dag?: Eh .. jag vet inte.
Är du nöjd med ditt liv?: Nej
Är du bortskämd?: Skulle inte tro det
Vad gör du i morgon?: Drar hem till Heidy
Vad är det värsta du vet?: Mycket!
Hur mycket pengar brukar du slösa på en vecka?: Olika
Vilken kändis tycker du är en bra förebild?: Kommer inte på någon nu
Vad längtar du till?: A lot!
Har du bra vänner och äkta vänskap?: Ja :)
Vad använder du för shampoo?: Aussie Miracle Moist
Vad är det finaste du fått?: Kommer inte ihåg
En speciell dag du minns?: Dagen min dotter föddes 10/2-2009
Hur gammal är du?: 20
Tycker du om någon just nu?: JA!
Du samlar på:? Inget
Gröna eller röda äppeln?: Båda
Vem ringer du när du är arg/ledsen?: Om min bror skulle vara här, så honom .. får stå ut tills december
Gillar du golf?: Nej!
Vilken tid gick du upp idag?: 12?
Har du sovit i din egna säng inatt?: Ja :)
Har du strumpor på dig nu?: Ja
Är det okej att gråta?: Klart!
När grät du senast?: Kommer inte ihåg
Vad skulle du göra om du vann en miljon?: Vet inte?
Bär du glasögon eller linser?: Nej
Tycker du det är viktigt att ha märkeskläder?: Nej
När går du upp ur sängen en helgmorgon?: 11, 12, 13?
Har du piercing?: Bara två i öronen
Vill du gifta dig?: Vet inte längre
Vill du ha barn?: Har en underbar dotter redan, men vill ha fler barn :)
Solar du ofta?: Nej
Är du bra på att laga mat?: Hmm .. jag var det, men jag börjar tappa greppet om det.
Är du flygrädd?: Nja, sådär.
Hur vig är du?: Not at all.
Är du musikalisk?: Jag kanske verkar dum nu, men va?
Vad dricker du helst när du är törstig?: Vatten
Vilken är din favoritglass?: Choklad glass
Tror du på ett liv efter döden?: Jag hoppas det
Tycker du om sushi?: Nej tycker inte om fisk eller skaldjur överhuvudtaget!!
Vad äter du helst när du ser på film?: Godis och chips haha
Bor dina föräldrar tillsammans?: Nej, tur det
Har du tandläkarskräck?: Jag hade inte det förr, men sedan jag fick min tandställning så, JA!
Är du morgon- eller kvällsmänniska?: Kvällsmänniska
Vilken ögonfärg har du?: Brun
Har du någon gång gråtit dej till sömns?: Ja, tror det
Biter du på naglarna?: Nej
Röker du?: Slutade förra året när jag blev gravid .. men har varit röksugen den senaste tiden, fan
Hur ofta tränar/motionerar du?: Nada, men jag måste verkligen börja snart!!
Senaste låt du hörde?: Coheed and Cambria - Ten Speed (Of God's Blood & Burial)

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Iris

We are what we don't see ..

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela