iremis

Someday i'll recover. It's not a promise but a beautiful day i hope.

Då blev det så Igen .. varför!?

Publicerad 2009-04-18 20:04:02 i Allmänt,

NEJ NEJ NEJ!
Jag måste sluta titta på bilderna på Isabel när hon föddes, det får mig att känna mig ledsen. Saknar den dagen, den tiden, den känslan. Hon växer för mycket!! Det går för snabbt!!
Varför kan man inte vrida tillbaka tiden? Jag vill hålla henne i min famn igen, sådär liten och röd som hon var när hon föddes, 7 veckor för tidigt.
SAKNAR! Varför får jag denna fördömda känsla hela tiden? Åhh!


Kommentarer

Postat av: Anonym

Publicerad 2009-04-19 13:17:13

den är bra :)

Postat av: Cristian

Publicerad 2009-04-20 00:29:29

Det är sjukligt hur fort tiden går alltså - och det enda man har kvar från de stunderna - är just minnen - i form av bilder. Så det är absolut inget fel med att titta igenom dem då och då :)



Hoppas att du har haft en skön helg?

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Iris

We are what we don't see ..

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela