iremis

Someday i'll recover. It's not a promise but a beautiful day i hope.

Lunes 090420

Publicerad 2009-04-20 23:07:25 i Allmänt,

Idag känns det bra. Bra för att jag har gjort en del saker som behövdes göra.
Först gick jag ut med min kära vän Heidy, vi tog en promenad, snackade lite om allt möjligt och sedan gick vi till en pizzeria och beställde pizza. Just när vi satte oss och skulle äta så vaknade Isabel, är inte det typiskt? Haha .. Men jag hann äta efter att hon fått 90 ml, ersättningsmjölk.
Hem till Heidy ska jag imorgon, hon sa att jag fick gärna besöka henne efter lunch :) hon åker ju hem nästa vecka, synd men hon ska ju tillbaka till sin pojkvän/sambo.
Jag är glad för hennes skull, hon verkar lycklig med honom.

Sen så tvättade jag kläder, och möblerade om mitt tråkiga rum. Det finns mer plats där inne nu, jag måste forftarande skaffa en större säng, men mamma och jag åker aldrig till Ikea vi planerar men sen så blir det aldrig av.
Jaja, men det är ändå inget som jag verkligen behöver.


Heidy.
Bilden snodde jag från Facebook haha!
Jag kommer sakna H när hon åker hem, alltid lika trevligt att se henne varje gång.
Lika glad och positiv hehe ..

Kommentarer

Postat av: Cristian

Publicerad 2009-04-20 23:25:08

Haha, det framgick väl av mitt bakisinlägg att jag hade det rätt kul?

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Iris

We are what we don't see ..

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela