iremis

Someday i'll recover. It's not a promise but a beautiful day i hope.

Nej nej nej, snälla!

Publicerad 2009-04-14 02:17:06 i Allmänt,

Det går inte, det går bara inte att sluta önska att det vore den 10 februari igen, jag blir ledsen när jag tänker på det och allt negativt som blodet, smärtan, värkarna, den jobbiga tiden på SÖS bryr jag mig inte om! Jag saknar när Isabel föddes, hennes lukt, första gången jag fick se henne, första gången jag fick hålla henne hon var så liten. Jag saknar ALLT! Allt var så underbart, den dagen var den lyckligaste dagen i hela mitt liv, dagen jag blev mamma. Hon växer alldeles för fort, snälla STOPPA TIDEN!

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Iris

We are what we don't see ..

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela