iremis

Someday i'll recover. It's not a promise but a beautiful day i hope.

SÅ nu är det klart!

Publicerad 2009-04-24 23:01:36 i Allmänt,

Köpte resan till Madrid på en gång idag :) så att den biten är klar. Nu måste jag skaffa passet till Isabel fast det gör jag nästa månad, vill köpa lite sommar kläder åt henne innan så att hon har något att ha på sig när hon kommer till värmen, hoppas det finns fina kläder i spanien för bebisar.
Måste köpa blöjor, ersättningsmjölk och massa annat också ..

Längtar tills den 22 juni då jag åker till Spanien :) frihet! Alltså inte från Isabel, för henne kan jag inte vara utan .. Jag saknar henne bara jag är ifrån henne 1 timma. Men lite frihet från mamma och mitt liv här i Stockholm ..
Innan dess ska jag och min kusin åka ner till Skåne, jag vill inte vara där så länge bara några dagar, 4 kanske?


Saknar ..

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Iris

We are what we don't see ..

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela