iremis

Someday i'll recover. It's not a promise but a beautiful day i hope.

Sjukt, bara sjukt ..

Publicerad 2009-04-18 19:27:33 i Allmänt,

Ibland undrar jag vad finns det efter döden? Jag vill inte dö, jag har inga självmordstankar längre. Men jag undrar vad som finns efter detta liv, efter att man har dött.

Jag är röksugen, har varit det i några månader nu ändå om jag slutade röka i juli förra året när jag fick reda på att jag var gravid. Men jag ammar henne så jag får inte röka, jag kan inte. Jag vet att det här är sjukt för att rökning är dåligt, det skadar hälsan men jag känner ändå suget efter min gamla dåliga vana som förr.

Ljuger jag om jag säger att jag inte vill leva resten av mitt liv med Leo? Det är slut mellan oss, det tror jag ialla fall båda var kalla mot varandra när han var här. Vi sa inget att vi var tillsammans, när han åkte hem igen kramades vi bara och sa 'Hejdå' inte som förut 'Vi ses snart'. Det är över?
Han älskar ju sin dotter så vi måste träffas, så att han får se henne. Han har rätt att träffa Isabel.

Jag stör mig fortfarande på mina känslor, dom är kalla. Jag älskar bara min dotter och min bror, jag uppskattar min mamma. Vad är det för fel på mig?

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Iris

We are what we don't see ..

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela