iremis

Someday i'll recover. It's not a promise but a beautiful day i hope.

58 dagar kvar

Publicerad 2009-04-26 00:08:30 i Allmänt,

Fick en bra nyhet idag, när jag kommer tillbaks från Madrid ska jag få börja på teater :) jag har nog alltid varit intresserad utav det men jag tog streetdance istället för några år sedan. Sen kunde jag inte fortsätta för att jag blev utslängd hemifrån och flyttade temporärt till Madrid och sökte jobb.
Men nu ja :) jag längtar så till den här sommaren!! Mina 2 mostrar och kusiner från Australien kommer .. Fan, vad jag har saknat dom!! När Oliver kommer hem ska vi spara och åka till Australia.

Leo och jag kanske  åker till London eller Rom i augusti eller september några dagar, det finns sådär billiga flyg från Madrid. Det kommer vara en skön sommar! Lilla Isabel följer med också.

Idag köpte jag lite mer sommar kläder. En röd klänning, ett sött linne och lite hår accessoarer .. mer hann jag inte. Men på måndag ska jag tillbaks och köpa fler saker och denna gång sommar kläder till Isabel.

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Iris

We are what we don't see ..

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela