iremis

Someday i'll recover. It's not a promise but a beautiful day i hope.

SÖS

Publicerad 2009-04-16 17:27:18 i Allmänt,

Igår åkte Leo hem igen, på något sjukt sätt ville jag att han skulle hem fast ändå inte. Saknar sällskapet och att jag hade lite tid för att göra andra saker. Isabel kräver ju närhet, tid och ibland vill hon inte sova på 2-4 timmar, då kan jag ju inte göra något.

Idag åkte jag in till Södersjukhuset, mitt andra hem haha .. Isabel hade fått en tid till Sachsska barnsjukhuset, en läkare skulle kolla om allting var okej med henne. Som tur är mår hon jätte bra och allting ser bra ut :)
Sen skulle jag ut med Heidy en stund, men hon mådde lite sämre idag än igår då hon var hemma hos mig .. Vi åt bullar som hennes mamma hade bakat, gott! och pratade om allt möjligt typ.

Nu väntar jag bara tills mamma kommer, jag är sjukt trött så hon får hjälpa mig att laga mat eller så hjälper jag henne. Isabel sov ialla fall från nästan 3 till 7 på morgonen.
Nu har hon vaknat, får skynda mig!

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Iris

We are what we don't see ..

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela