iremis

Someday i'll recover. It's not a promise but a beautiful day i hope.

Tiden går för fort!

Publicerad 2009-04-01 17:03:56 i Allmänt,

Snart om någon timme sådär ska jag till Arlanda och hämta Leo, pappan till Isabel.
Det kommer kännas konstigt att han är här, att han kommer att vara delaktig i 15 dagar, att han kommer att få ta hand om våran dotter som pappan han är till henne.
Jag är ju van att ta hand om henne själv, att hon är min dotter som jag ammar, ger ersättning på flaska, byter blöjor, tröstar, etc etc ..
Kommer hon ens få sova hos mig nu? Leo och jag kom överens att hon skulle sova i sin egna säng, men det är ju så lätt att vänja sig vid henne och att lägga henne i min säng istället för sin spjällsäng.
På något sätt oroar jag mig hur allt kommer att se ut nu när han kommer att vara här i en halv månad.

Om 9 dagar blir Isabel 2 månader gammal. Usch, vad tiden går fort!
''Igår var hon nyfödd och vägde 2375gram, den 10 april blir hon 2 månader och väger 3,5kg, imorgon blir hon 1 år.''
Nej! Snälla, stoppa tiden det här går alldeles för fort!!

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Iris

We are what we don't see ..

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela