iremis

Someday i'll recover. It's not a promise but a beautiful day i hope.

Men jag kommer inte på något

Publicerad 2009-04-10 21:40:44 i Allmänt,

Jag hade en sjuk dröm igår, kommer inte ihåg vad men jag skulle berätta det för mamma men på något sätt som bara min hjärna vet så gjorde jag inte det. Så nu är den bort glömd av min hjärna ..

Jag kom och tänka på, Maria ska ju hit till Stockholm i maj tydligen, sa hon .. det är ju nästa månad. Gud, varje gång jag tänker på någon av er så minns jag bara våran skoltid. Haha, översvämmningen! Allt var så sjukt .. men ändå roligt.
Minns när vi träffades alla igen (alla utom Danielle, Jessica och Anna) fan jag kunde inte sluta skratta åt våra sjuka minnen. Synd att Heidy flyttade till Falkenberg och Maria till Piteå, men jag är glad för eran skull :) Heidy kommer ju hit till Stockholm denna månad ialla fall. Fan, vilken tur hon har den jäveln, att dom tar bort hennes tandställning före mig.
Jag har haft den över 2 år, och hon bara 1år! Dom skulle ha tagit bort den förra året ..
När var det sist jag såg Maria? På KoRns konsert?


2 månader kvar, sen SPANIEN! :)

Kommentarer

Postat av: Saga

Publicerad 2009-04-11 19:59:07

<3

Jaa, vi ska träffas i maj!!! :)

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Iris

We are what we don't see ..

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela