iremis

Someday i'll recover. It's not a promise but a beautiful day i hope.

Bara för att det är jul snart.

Publicerad 2009-12-17 22:18:03 i Allmänt,

Har jag ändrat bakgrunden sen blir det någon tråkig efter jul och nyår.
Ärligt talat så tycker jag inte om.. nej hatar jag snön ibland! När jag vakna imorse var det rena snöstormen, tänkte: WFT? jag ska till tandläkaren ju! Sen slutade det snöa trodde det värsta var över.. Hahaha så fel kan man ha! När jag kom utanför min port så vart det snö överallt så att jag inte kom någon vart, fick dra barnvagnen ända till vägen och jag hade bråttom, för att ''bussen skulle åka snart ju'' men den kom aldrig, stog och vänta i 15 min så som andra personer till sist gav jag upp och fick kämpa mig fram till stationen.
Jävla plogare alltså som bara satt och pratade med varandra istället för att göra något och dom gör värsta sjukt konstiga vägar och lämnar snöhögar överallt! Jag fick dra barnvagnen halva vägen för att komma någonstans som var sjukt jobbigt och tröttsamt. Till slut kom jag fram till stationen och var stressad som fan för att jag var redan försenad till tandläkaren, som tur kom bussen i rätt tid och åkte i rätt tid! För pendeltåg fanns inte. Kom fram vid halv tolv till Haninge C (skulle vara hos tandläkarn 11.25) där Mia och hennes syster Sandra var och skulle passa Isabel medans jag var där.
Sprang som tusan till tandläkaren och som tur var, ändå om jag var 20 min försenad så fick jag komma in :) jag har ju tandställning och det ända dom skulle göra var att byta en kedja som spänner åt min tandställning. Det är inte så långt kvar till dom tar bort den :) är glad för det!

Efter det så mötte jag Mia och hennes kompis, kommer inte ihåg vad hon hette? Hon verkade trevlig ialla fall :) vi gick runt i centrum sedan far vi hem, eller jag drog med Mia hem till sig sen var jag där tills 6 någonting. Sedan drog jag hem.
Nåväl, nu ska jag forsätta skicka bilder på Isabel till Leo. Hoho.. Är sjukt trött också ska nog snart gå och lägga mig också.
Adios och God natt!


Isabel idag, hahaha :)

Kommentarer

Postat av: Anonym

Publicerad 2009-12-20 12:29:17

hahahahhahahahha!!!!! den bilden är ju sjuktrolig, saknar dej gumman ;( Pusssssssssssssssssssssssssssssssssssssssssssssssssssssssss MIA!!!

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Iris

We are what we don't see ..

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela