iremis

Someday i'll recover. It's not a promise but a beautiful day i hope.

1a Decemer today!!

Publicerad 2009-12-01 12:58:27 i Allmänt,

Tänkte skriva igår men till slut så började jag att läsa andra bloggar och distraerade mig på annat haha.. typiskt mig hehe..
Imorgon så kommer Melissa hit till Stockholm :) Yaay! Och denna lördag så gäller det, det vi har längtar ett tag nu, vi ska ut! Alltså det känns roligt eftersom man är ju mamma och kan inte gå ut när man vill, någon gång sådär så det blir kul att få gå ut med vänner och känna sig lite fri och få ha kul ändå om jag älskar att vara mamma men ni som inte är föräldrar än kommer väl förstå det när ni själva får barn hehe..

Ja, igår så kände jag mig jätte nervös och lite orolig vet inte vad det beror på känner mig så fortfarande, kanske för att jag har bokade och köpte resan till Madrid igår? Jag åker den 2 januari och stannar där i exakt 10 dagar det är inte så mycket men ändå är lite rädd hur det kommer att gå där, Isabel har ju ändå sina rutiner nu. Vakna vid 6 eller 7 dricka lite välling somna om till 8 eller 9, äta frukost.. etc,etc.. får väl vara ''elak'' nu och säga åt dom att jag är fan Isabels mamma och jag bestämmer över henne, inte dom, att dom ska göra som jag säger och att dom för engångs skull ska lyssna på mig. Men 10 dagar går snabbt, hoppas jag...

NU ÄR DET ÄNTLIGEN December! Alltså fatta: Det är 22 dagar kvar tills min bror kommer hem! Jag är så jävla glad, denna månad kommer han HEM!! :D Är glad men ändå orolig och lite nervös, tänk om han har förändras lite för mycket? 2 år är ändå ganska mycket om man tänker efter. Vi har varit ifrån varandra i 2 hela år.
Jag saknar ju honom, men jag vet att mycket inte kommer vara som förut. Jag var ju barnfri då, nu är jag mamma. Allt är annorlunda.


Hmm.. 2 dagar innan min bror åkte iväg?
Det är sjukt att vi inte har många
bilder där vi är tillsammans. Undrar varför?

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Iris

We are what we don't see ..

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela