iremis

Someday i'll recover. It's not a promise but a beautiful day i hope.

Not really

Publicerad 2009-12-21 16:51:59 i Allmänt,

Borde inte sitta här egentligen, måste städa och hinna göra massa annat men jag är lat, seg, trött och orkar inte göra något idag heller. Snart är måndag över då är det bara tisdag kvar tills min bror kommer hem :) är så glad! Han kommer på ONSDAG kan verkligen inte fatta det! Och det är sjukt stökigt (mitt rum är en katastrof!!!) det ligger disk i köket, leksaker slängda här och där, det är stökigt bara usch! Bara jag ser på allting så sjunker mitt humör och jag vet inte vart jag ska ta vägen och börja.
Man kan inte direkt hålla allting städat när man har en dotter som måste riva ner ALLT hon ser och tycker ser intressant ut. Hahaha.. Hahaha.. Jag skrattar med det är inte ens kul!

Det är egentligen bara min bror, måste han komma hem till en fint hem? hahaha.. Nå, ska väl börja med köket så att inte mamma kommer hem och ser mitt och Isabels kaos.
P.S: JAG VILL SOVA!!!


Jag blir frustrerad på mitt hår!
Vill göra något nytt!
Men vad?

Ny hårfärg kanske, vill inte klippa det nu.. Ska spara tills det blir långt.
Mitt hår växer ju snabbt klippte luggen i september, nu når luggen till nästippen. HAHA!
Och resten är längre :) Yay!

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Iris

We are what we don't see ..

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela