iremis

Someday i'll recover. It's not a promise but a beautiful day i hope.

Posten!

Publicerad 2009-12-01 14:07:55 i KoЯn,

Vet ni vad som trilla ner i brevlådan för några minuter sedan? Mina fyra KoRn album som jag beställde i fredags? Vet ni hur glad jag blev, jag skrek lite av glädje bara för det när jag öppnade paketet hehe.. Nu väntar jag bara på ett nytt album utav KoRn :) dom ska ju ta ut ett nytt album nästa år. SO exited! Blir så extremt glad när man får höra sådana nyheter.


Är så glad :)

 

 


En till liten KoRn lover? haha! hon tog tag i cd skivan direkt när jag la den på golvet.
Hihi.. Så SÖT!

Kommentarer

Postat av: Natalie - It's all about attitude

Publicerad 2009-12-01 18:01:13

jätte söt blogg har du :)

ta hand om dig, puss!

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Iris

We are what we don't see ..

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela