iremis

Someday i'll recover. It's not a promise but a beautiful day i hope.

Så var söndag äntligen över

Publicerad 2009-12-20 23:57:39 i Allmänt,

Har typ slappat framför tvn nästan hela dagen, har sett 2 filmer på tv haha .. lite serier som Gossip Girl och annat, har varit en allmänt seg dag idag, har verkligen inte orkat göra ett skit ändå om mamma har bett mig hjälpa henne för min bror kommer hem på onsdag som sagt :) och det ska vara fint hemma men både hon och jag har inte ens börjat, hon har nog inte heller orkat så.. Inget gjort idag heller! Hahaha.. Kanske imorgon?

Såg nyss något som chockade mig väldigt hårt nästan.. Skulle logga in på blogg.se och såg ett inlägg från en blogg som skrivit att Brittany Murphy är död! Jag kan verkligen inte fatta det! VA!? Hon, död? Hon är ju ung! Jag såg en film förra veckan som jag fick låna utav min pappa, Neverwas, som hon spelar i. Det är sjukt ju!

Imorgon är en ny dag, får se vad som händer? Inga planer för tomorrow.


www.aftonbladet.se

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Iris

We are what we don't see ..

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela