iremis

Someday i'll recover. It's not a promise but a beautiful day i hope.

Tankar och annat

Publicerad 2009-12-21 21:09:13 i Allmänt,

Jag är avensjuk på sådana människor som kan äta jätte mycket men går knappt upp något i vikt kanske några gram på flera månader? Leo, Isabels pappa är en sådan som kan typ vräka i sig mat och går aldrig upp något, kan inte jag få vara så? Hahaha.. Men på andra sidan är det mitt fel jag äter ju massa choklad, godis och sådant som inte är nyttigt.
Men jag har bestämt mig! Jag ska fan börja gymma eller göra något, får se om min bror kan hjälpa mig att äta bättre haha.. Han får säga nej till mig när jag blir sugen på choklad (jag äter det allt för ofta) Jag börjar få allt för mycket ångest när jag äter. Det är ju inte bra.

Nåväl, snart är det tisdag :) sen är det ONSDAG!! Vad jag längtar!!


Minnen!: Den 9 februari 2009, SÖS.
Värkarna hade satt igång igen och det gjorde ont.
Jag åt knappt för det var omöjligt att få ner något, halsbrännan var outhärdlig. Jag rusade till toaletten
varje gång jag åt för att jag trodde att jag skulle kräkas pga det.
Fick en spruta för att ''stoppa värkarna'' men det var hopplöst, den höll bara i fyra timmar.
Jag var orolig och rädd, det var ju fortfarande 7 veckor kvar till bf.

Kommentarer

Postat av: b

Publicerad 2009-12-22 03:25:55

vill du tjäna pengar på din blogg?

bli medlem på bannern som finns på min sida så kan du börja tjäna.

ha de bra :D

Postat av: LINN

Publicerad 2009-12-22 09:41:32

NICE BLOGG GIRL!! ;)



KRAM

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Iris

We are what we don't see ..

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela