iremis

Someday i'll recover. It's not a promise but a beautiful day i hope.

090210

Publicerad 2009-02-13 21:50:04 i Allmänt,

Tisdagen den 10 Februari klockan 18.43 föddes min dotter på Södersjukhuset. Jag var gravid i vecka 33 men hon ville nog komma ut tidigare haha. Jag har varit inlagd på sjukhuset sedan Fredag förra veckan pga min samandragningar som jag började få och dom gick bort under helgen men i Måndags började dom igen och starkare på kvällen tills Tisdag morgon fick jag starkare värkar, en gynekolog kom in till mitt rum och bad mig följa med till undersöknings rummet där dom såg att min livmoder hade öppnats 5 cm redan, så dom skickade mig snabbt till förlossningen .. Där smärtorna (alltså värkarna) blev allt värre. Tro mig man kan inte imagen värkarna sådär när barnmorskan säger att det gör JÄVLIGT ONT, utan man märker det själv när man väl är där på förlossnings salen. FAN VAD DET GÖR ONT!!
Att krysta kanske inte är värsta saken, jag orkade inte med värkarna .. det var det som gjorde mig helt utmattad efteråt.

Men nu måste jag gå, min dotter ligger inlagd på Neonatal avdelningen och jag är i sjukhuset just nu, skulle bara äta snabbt och kolla mina mail. Ska tillbaka till min underbara dotter :) hon är såååå söt!!
Skriver mer sen när jag kommer hem.
Ciao!

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Iris

We are what we don't see ..

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela