iremis

Someday i'll recover. It's not a promise but a beautiful day i hope.

Det är frustrerande ibland ..

Publicerad 2009-02-19 23:56:31 i Allmänt,

Jag är trött och helt utmattad men jag älskar att vara mamma till min underbara dotter :) ändå om hon spyr på mina kläder nästan jämt efter hon har ätit haha, gråter nästan jämt när hon försöker amma och river mig med sina små naglar när hon försöker amma.
Jag erkänner att jag blir lite frustrerad när hon inte ammar och bara gråter och gråter, vrider på huvudet åt andra sidan istället för där jag är och inte kan ligga still .. hon rör sig för mycket ibland så att det blir svårt för mig att hålla både hennes lilla kropp och huvud i styr.
Det verkar enkelt att amma, men det är svårt!! Särskilt när dom vägrar och bara gråter och skriker .. Jag har en liten arg dotter haha!
Nåja, ska göra i ordning mig och lägga mig efter att jag försökt amma henne igen, är hur trött som helst.
God natt!

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Iris

We are what we don't see ..

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela