iremis

Someday i'll recover. It's not a promise but a beautiful day i hope.

Jag kan fortfarande inte tro det

Publicerad 2009-02-14 17:37:40 i Allmänt,

Namn: Isabel Vanessa
Föddes: den 10 februari
kl: 18.43
I: Södersjukhuset
Vägde: 2375g
Längd: 44cm

Nu har vi bestämt namn, det som står där uppe. Gud, vad jag älskar henne hon är så söt och liten men helt underbar. Tänk att man kan älska någon så mycket .. Jag kan fortfarande inte förstå att min dotter, min lilla dotter är född redan jag som längtade så efter detta och så äntligen har det hänt ändå om det gjorde jäkligt ont men det var värt det.
Jag är fortfarande i sjukhuset och ska nog hem imorgon, för Isabel får jag inte ta hem, hon ska ligga kvar i Neonatal avdelningen tills doktorerna anser att allt är säkert :( det gör ont att lämna henne bara en stund ändå om det finns sjuksköterskor och barnmorsker som ser efter henne och tar hand om henne.
Nu måste jag tillbaka in för säkerhetens skull. Bilder lägger jag upp när jag är hemma ..
Ciao!

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Iris

We are what we don't see ..

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela