iremis

Someday i'll recover. It's not a promise but a beautiful day i hope.

Min lilla ängel

Publicerad 2009-02-17 00:48:02 i Allmänt,

Det är svårt att amma, särskilt när man har en dotter som har temprament haha! Får hon inte som hon vill börjar hon gråta och blir arg, sedan river hon sig själv och drar i sonden som sitter från näsan ner till magsäcken.
Eftersom jag nyss har börjat amma kommer det inte så mycket bröstmjölk, det frustrerar nog lilla Isabel ..
När hon sover så är hon en liten ängel :) och när hon är lugn också. Hon är så söt! Jag kan bara inte sluta le när jag ser henne .. när hennes ögon är öppna så kollar hon överallt, det ser så gulligt ut ändå om bebisar så tidigt födda inte ser som vi gör, men hon hör min röst och är nyfiken ialla fall. Hennes syn kommer bli bättre med tiden och dom har svårt att styra ögonen så det ser roligt ut när dom rör ögonen åt alla håll det kommer också att förbättras med tiden.

Om Leo skulle ha bott här i Stockholm med mig skulle jag känna mig som världens lyckligaste! Jag kan inte sluta älska honom för det han gör mot mig, han tog hand om mig riktigt bra när han åkte hit till Stockholm redan nästa dag efter förlossningen. Det är frustrerande och jobbigt att inte kunna göra allt när man mår som man gör efteråt ..
Men allt besvär är värd för jag har min lilla ängel nu, hon liknar sin pappa enormt mycket :) och mig också.
Well well ska snart in igen för att amma henne ..
God natt!

Kommentarer

Postat av: Gisela

Publicerad 2009-02-17 15:21:47

härligt header :D

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Iris

We are what we don't see ..

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela