iremis

Someday i'll recover. It's not a promise but a beautiful day i hope.

Rubrik? Ehh ...

Publicerad 2009-02-03 18:48:58 i Allmänt,

Känns som om det inte finns något att äta hemma, ville laga tagliatelle med köttfärsås men tomatsås fanns det inte och inte heller tomatpuré, damn it! Ska ändå laga det .. ska snart möta mamma i haninge C kan köpa det i mataffären där sen ska jag hyra film har blivit allmänt uttråkad av allt som finns att göra hemma och något som intresserar mig på tv finns det inte .. eller så kan jag beställa pizza istället? Haha får se
Men jag varken jobbar eller pluggar, sjukt trist! Jag ville egentligen inte bli sjukskriven men min diabetes doktor tjatade om det att det var bäst så, så hade inget val.
Lite mer än en månad av frihet och ledighet, sedan så börjar min roll som mamma :) då kommer jag ha något att göra om dagarna. Längtar .. det ända som låter jobbigt är att vakna om nätterna för att amma sitt barn, jag som älskar att sova och sover gärna länge. Undrar hur det kommer att gå med det?

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Iris

We are what we don't see ..

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela