iremis

Someday i'll recover. It's not a promise but a beautiful day i hope.

Ärligt talat, snart tar mitt tålamod slut!

Publicerad 2009-01-14 23:24:22 i ,

Det här verkar omöjligt, att vänta så länge på att min bebis ska födas! 9 månader är bara för mycket, jag vill att bebisen ska födas nu nu nu .. jag längtar så otroligt mycket! Kan inte vänta tills mars månad kommer, jag kommer bli både nervös och glad.
Jag är så nyfiken på hur bebisen kommer att se ut :) åhhh! En kombination mellan mig och Leo? Eller kommer bebisen likna mest mig? eller mest Leo? Vem vet ..

Igår var det trevligt hemma hos min kusin :) hans sambo Kerstin var hemma hon är schysst och trevlig! Dom gjorde te och vi satt och prata ganska länge om massa saker. Sen ringde mamma och sa att hon var i Haninge C, så alla vi gick upp dit dom skulle handla mat & dom bor ändå inte så långt ifrån där. Fast mamma och jag åkte vidare till Coop forum för att köpa lite mat och annat. Passad på att köpa en liten nappflaska eftersom jag bara har två stora som jag fick av min moster i Schweiz.

Idag så träffade jag Sheila, det var ett bra tag sedan .. men det var också trevligt och kul. Vi gick in på Haninge centrums H&M där vi kollade på bebis kläder :) snäll som hon är så köpte hon en present åt bebisen.
Sen drog vi till donken och hon beställde en latte och hon bjöd mig på något att dricka, läsk då eftersom jag inte vågar dricka kaffe eller liknade nu när jag är gravid. Vi satt där ungefär 1timma och pratade om massa saker, minnen ..
Minnen då vi var i Madrid och Barcelona och hade kul, vi gick ut med Leo's kompisar och åkte till Barcelona en helg med Leo's syster, kusin, bästa kompis och kompisens flickvän.
Bilder på dom tiderna:


Rigo, Jag, Leo och Richy (Madrid)

Ett café i Barcelona.

Barcelona

Silvia, Sheila, Jag, Leo, Rigo och Rosana

Hela gänget, en turist tog bilden på oss

I Madrid, Plaza de Colón.

Nicolas, Leo, Jag och Sheila

En nattklubb någon stanns i Chueca, Madrid.
Jag och Leo. Brevid: Fran och Sebas :P

Kommentarer

Postat av: sandra

Publicerad 2009-01-15 14:48:16

Barcelona <3

bra blogg du har ^^

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Iris

We are what we don't see ..

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela