iremis

Someday i'll recover. It's not a promise but a beautiful day i hope.

Bara några dagar kvar ..

Publicerad 2009-01-07 23:49:39 i Allmänt,

Snart är det torsdag och på söndag åker Leo hem, kommer sakna honom för mycket. Otroligt mycket!
Vill inte tänka på söndagen, snälla försvinn ut ur mitt huvud .. njut av dom sista dagarna med Leo, hans skämt, hans sätt som får mig att skratta tills magen gör ont, hur han är mot mig. Nej nej nej nej nej!! Jag vill inte skilja mig från honom igen ..
Var jag inte van att säga ''Vi ses snart igen''? Hur många gånger har vi inte tagit farväl och sett varandra några månader efteråt igen? Men det spelar ingen roll, det gör lika ont varje gång .. att vara ifrån den man älskar, som sitter fast längst in i hjärtat på en. Kärleken i ens liv som har varat i snart 6 år, fast man var blind och inte insåg det för att man gjorde massa idiotiska saker.
Det som gör mest ont är att han bor mil ifrån mig, att han inte kan rusa till sjukhuset så fort bebisen är på väg att födas. Jävla distans, det gör ont! Jag vill gråta men jag vill inte att han ska bli ledsen för min skull.

Våra år tillsammans, våra minnen .. En dag kommer vi bo tillsammans, dagen kommer komma då denna fördömda distans inte står ivägen ..

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Iris

We are what we don't see ..

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela