iremis

Someday i'll recover. It's not a promise but a beautiful day i hope.

Behöver tips!

Publicerad 2009-01-12 17:18:48 i Allmänt,

Så här är det:
Jag har ingen idé vilken barnvagn jag borde köpa!?
Först ville jag ha en Bugaboo Cameleon till bebisen den var liten, söt och fin tyckte jag, men när jag såg priset så blev det ett stort N-E-J! Så mycket pengar slösar jag inte på en barnvagn, sen så googlade jag efter barnvagnar och upptäckte en Brio barnvagn .. Brio Happy, jag trodde jag hade bestämt mig men sen så såg jag en annan som var mycket snyggare.
Crescent Classic, men hur bra är den egentligen? Leo tyckte att den var för dyr, jag vet inte .. Leo's föräldrar ska köpa barnvagnen åt oss, om vi inte får så mycket så kan jag lägga till resten.
Men jag vet inte ..

Snälla, någon som har något tips? Vilken barnvagn är bra och inte så himla dyr?


Crescent Classic, vad tycker ni?

Kommentarer

Postat av: mammabecka

Publicerad 2009-01-12 19:26:31

Ja, jag fick mycket bristningar. Smörj in magen varje dag med kokosolja, olivolja eller någon fuktighetskräm, det ska tydligen vara bra mot bristningar.



Jag gick upp 12kg med Tindra och 21kg med twinsen, gick ner väldigt fort igen eftersom jag har snabb ämnesomsättning.



kram

Postat av: mammabecka

Publicerad 2009-01-12 19:26:31

Ja, jag fick mycket bristningar. Smörj in magen varje dag med kokosolja, olivolja eller någon fuktighetskräm, det ska tydligen vara bra mot bristningar.



Jag gick upp 12kg med Tindra och 21kg med twinsen, gick ner väldigt fort igen eftersom jag har snabb ämnesomsättning.



kram

Postat av: JONNA

Publicerad 2009-01-12 22:36:05

skit snygg barnvagn ju :)

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Iris

We are what we don't see ..

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela