iremis

Someday i'll recover. It's not a promise but a beautiful day i hope.

Godis

Publicerad 2009-01-16 15:30:51 i Allmänt,

Får ångest av det jag åt för inte så länge sedan, massa choklad och lite godis. Jag var ju så sugen på det!
Jag hade redan lite högt blodsocker, men jag tog insulin sprutan innan jag åt godiset, men ändå jag äter för mycket sötsaker känns det som.
Imorse åt jag nyttigt ialla fall :) fullkorns bröd, men ost och avokado på. Eftersom sojamjölken tog slut igår fick jag dricka vatten till frukost, ville inte ha varmt te. Finns ju vanlig mjölk hemma (mamma dricker det) men jag mår hemskt illa om jag dricker mjölk.
Finns mycket godis kvar, men nej ska inte ta något mer idag! Ska ta och äta ett äpple nu :) mamma kom hem med frukt igår som hon hade köpt efter jobbet. Det skadar inte bebisen i magen ialla fall ..
Ciao så länge

Kommentarer

Postat av: [ t a k a i . b l o g g . s e ]

Publicerad 2009-01-16 19:02:33

SVAR;

Ja, det är jag som tar bilderna på min sida, om det inte står annat alltså, haha! :]



Hoppas att du får en fin kväll! :*

Postat av: Diana

Publicerad 2009-01-16 21:27:13

Nu är jag tillbaks efter bloggpausen! Äntligen - har saknat bloggen! Tror jag blivit lite bloggberoende, haha! Är allt bra, har jag missat mycket under min paus? =) Nu ska jag ha myskväll med Lets Dance, älsklingen och massa tidningar! =)Vad ska du hitta på ikväll? STOR KRAM!!

Postat av: JOANNA

Publicerad 2009-01-17 01:47:07

hoppas du haft en härlig fredag:)

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Iris

We are what we don't see ..

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela