iremis

Someday i'll recover. It's not a promise but a beautiful day i hope.

HALLÅ!

Publicerad 2009-01-20 17:02:35 i Bilder på mig,

Ärligt talat så tycker jag att min mage har växt ganska mycket sedan förra veckan. Växer bebisen så snabbt!?
Snart är det ju 9 veckor, alltså 9 VECKOR kvar!! Jag kan ärligt talat inte tro det .. från juli 2008 då jag gjorde ett test och fick världens chock eftersom testet visade positivt ändå om jag var 99% säker på att det skulle visa negativt så är januari månad snart slut och jag blir mamma om 2 månader!! It's more than amazing!!

Jag kan inte tro att jag snart får hålla min bebis i min famn som har utvecklats från en pytteliten klump till en jobbig liten bebis :) haha! den sparkar och rör så otroligt mycket, ibland så mycket att jag får ont när jag antingen går eller ligger ner.

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Iris

We are what we don't see ..

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela