iremis

Someday i'll recover. It's not a promise but a beautiful day i hope.

Hemska dagar

Publicerad 2009-01-24 17:34:13 i Allmänt,

Varför ska tråkiga och fula dagar vara så hemska? Varför ska det ens regna denna dag?
När jag vaknade så trodde jag ärligt att klockan var 9 på morgonen eller så .. men nej, klockan var nästan 12. Jag kände mig redan något deppig då, men det blev värre sen när jag försökte ringa Leo några gånger och han inte svarade :( jag behövde prata med honom! Efter att jag hade ätit en sen frukost så, gick jag och la mig igen .. ville inte vara uppe, kände mig skit trött.
Åh vad jag önskar att det blir vår snart! Leo ringde så fort jag vaknade igen, läste han mina tankar eller? och när jag svarade kunde jag inte låta bli att gråta hade ju mått dåligt på morgonen. Jävla graviditets hormoner!!

2 månader, 2 månader kvar ... jag har blandade känslor, jag är rädd. Rädd att allt ska gå åt helvete, rädd att jag och Leo ska glida isär om vi får för mycket problem i framtiden, rädd för förlossningen. Men åhhh snälla, varför?
Är det därför jag drömmer så hemska drömmar om kvällarna? Jag har bara lust att gömma mig och fly från världen.

Jag som var så glad över allt igår ..

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Iris

We are what we don't see ..

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela