iremis

Someday i'll recover. It's not a promise but a beautiful day i hope.

I didn't write anything

Publicerad 2009-01-29 12:45:26 i Allmänt,

God Morgon! :)
Jag skrev nada igår, pga att jag kom hem lite sent från stan med Heidy. Det var kul, hon köpte presenter till sin pojkvän till alla hjärtans-dag passade på att köpa något till Leo också :) fast det blev något litet eftersom jag inte kan köpa något stort och skicka det till Spanien det blir lite för dyrt då?
Det blev en liten miranda nalle, metoyou nalle, tatty teddy nalle .. vet inte vad dom heter egentligen som sitter på ett hjärta med rosor i handen. Kanske lite nördigt men den var så gullig, köpte eget material också för att göra ett eget kort .. hittade inget jag tyckte om, allt står på svenska! Leo kan ju bara spanska och lite engelska .. några små små ord på svenska.
Kollade dock inte inne på Åhlens, kanske fanns något där? Men well well, det är nog bättre att göra ett eget kort det blir mer speciellt då.

Sen köpte jag något till mig själv, en väska och 4 par örhängen. Letade efter en tröja jag hade sett på H&M, men jag orkade inte leta överallt så jag gav upp efter ett litet tag jag hade fått så ont i livmodern och ryggen av tyngden. Bebisen är tung nu tycker jag .. Ville ha ett par blåa klackskor som jag hade sett också, men det är sjukt att dom var nästan slut. Det fanns massa beige och svarta i samma modell, men inte blåa. Svarta skor tar alltid slut tycker jag!!
Men inte nu för tiden verkar det som, börjar folk tröttna på svart eller? Haha .. Fast jag gick egentligen bara in i en H&M, jag var hungirg efteråt så jag sket i att leta.


Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Iris

We are what we don't see ..

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela