iremis

Someday i'll recover. It's not a promise but a beautiful day i hope.

Jeudi afternoon & night

Publicerad 2009-01-29 21:21:43 i ,

Nu är jag hemma från stan igen :) gick bra och det var mycket trevligt bara att jag fick lite värkar och ont i livmodern när jag gick, imorgon får jag ialla fall inte vila ska till södersjukhuset. Hoppas hoppas bussen går då, jag kommer dö innan jag kommer upp till sjukhuset .. jävla trappor upp alltså! Varför ska Södersjukhuset ligga där uppe för?

Träffade Melissa och Daniella today, vi gick runt lite inne i stan .. och jag hittade klackskorna jag ville ha i H&M framför Åhléns. Köpte en bok också, vill ha något att läsa och göra dom dagarna jag är hemma och vilar :) kommer bara inte ihåg vad den heter orkar inte gå till mitt rum och ta ut den från väskan, det gör ont att gå nu. Visar det senare ..
Och lim skulle jag också ha för att göra mitt egna lilla alla hjärtans dag kort till Leo, hoppas den är bra kostade 32:- på Åhléns och är från Panduro.
Innan vi åkte hem så gick vi in på Wayne's Coffee och jag beställde en fruktsmoothie 'Mango&Hallon' skit god! Jag var så hemskt sugen på frukt, något nyttigt. Hehe ..

Nåväl, ska äta nu
Ciao så länge!


Glömde att lägga upp bilden förut, dom ser ljus blåa ut på bilden. Men dom är mörkare .. Hittade fortfarande inte blusen jag ville ha, eller hittade den men inte storlek 38 :( hängde bara 3 kvar i stora storlekar.

Kommentarer

Postat av: Friendo Heidy

Publicerad 2009-10-13 15:00:25

WOw!! feta skor;) jumi jumi!

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Iris

We are what we don't see ..

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela