iremis

Someday i'll recover. It's not a promise but a beautiful day i hope.

Min graviditet

Publicerad 2009-01-08 22:43:28 i Bilder på mig,

Jag vet inte vad som stör mig mest, att nedre delen av min rygg gör jävligt ont eller min konstanta trötthet.
Magen har blivit så pass tung, tycker jag att jag har fått ont i ryggen! Jag kan knappt gå, göra hastiga rörelser eller stå för länge på ett ställe. Det har blivit svårt att städa hemma, men oavsett det så går jag ut och går varje dag, städar och försöker göra det jag måste göra dagligen .. att sova är svårt nu också haha magen är i vägen.
Min trötthet är jobbig, jag vill bara sova och sova .. kan knappt öppna ögonen på morgonen men nu när Leo är här tvingar han mig upp från sängen tidigt för att äta frukost (bebisen måste ha näring för att växa) sen gör vi oss i ordning och går ut :) det känns underbart att ha en pojkvän som han som tar hand om mig och verkligen bryr sig om mig, that's why I love him. Han är inte bara så nu när jag är gravid utan han har alltid varit så mot mig.

Vi planerar hur vi ska göra för att gifta oss innan sommaren, det blir inte värsta bröllopet men något litet med familjen bara :) allt går hur bra som helst för oss vi har inte bråkat eller haft problem.
Tänka sig att sommaren 2008 skulle vara vår sista gång vi sågs, det gjorde ont men vi tyckte det var bäst så att gå skilda vägar pga distansen men livet ville något annat, jag blev gravid och nu är vi tillsammans och lyckliga.
Lyckan kanske verkligen finns trotts allt och snart kommer våran gåva, våran lilla bebis.

Bara 11 veckor kvar av min graviditet ..


Min förlovnings ring :)
Leo och jag förlovade oss den 21/7 - 2004.

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Iris

We are what we don't see ..

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela