iremis

Someday i'll recover. It's not a promise but a beautiful day i hope.

När allting känns bra

Publicerad 2009-01-07 23:57:14 i Allmänt,

Onsdag, var trött imorse men var tvungen att vakna hade en tid hos psykologen som har hand om gravida personer och familjer. Leo och jag åkte dit, det blev bra .. hon kunde spanska så det var bra :) allt gick bra.
Kände mig otroligt glad. Efter det så gick vi till Haninge C för att lämna 3 filmer vi hade hyrt: Barnhemmet, The Dark Knight och Gone Baby Gone, alla tre filmer var bra! Barnhemmet var sorlig på slutet, ville gråta men höll mig.
Vi gick runt i Haninge C gjorde inget speciellt förutom att jag köpte några saker på apoteket som jag behövde särskilt rengörings produkter eftersom mina graviditets hormoner har gjort att jag har fått finnar på ansiket!! Jag som nästan aldrig fick finnar förut, min hy!!
Min mage är mycket större än vad den var i slutet av november och början på december, ni kan tänka er hur fula märken jag har fått på magen .. ändå om jag använder mandel olja men sådant får jag stå ut helt enkelt.

Efter att ha varit ungerfär 1½ timma i Haninge C gick vi ner till BabyLand för att kolla om vi hittade en barnvagn som både Leo och jag kunde tycka om men vi hittade tyvärr ingenting som vi fastna för, bara massa annat som bebisen kommer behöva :) till slut så köpte vi bara en napp och en gullig nappflaska
Nåväl, en trevlig och en bra dag helt enkelt var det idag.
Snart ska Leo och jag gå och lägga oss, hoppas han inte snarkar denna natt också haha! Har märkt att bebisen sparkar mer när Leo snarkar :) hihi
God natt!

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Iris

We are what we don't see ..

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela