iremis

Someday i'll recover. It's not a promise but a beautiful day i hope.

Nothing to do

Publicerad 2009-01-31 16:30:24 i Allmänt,

Det börjar bli mörkt snart, hatar denna mörker .. vill bara ha vår och sommar, ändå om sedan när det blir sommar så klagar jag på värmen och önskar att det vore vår igen haha!

Igår gick jag runt inne i stan själv ett tag efter barnmorske besöket ville vara för mig själv en stund, det känns som att tiden har gått så fort men ändå inte snart är det februari och det är min sista månad! Sen i mars kan bebisen komma när som helst, jag är så otroligt nervös jag pratade med Leo lite om förlossningen, för att han i sin praktik på sjukhuset var med i 2 förlossningar.
Han sa bara sen ''jag vill inte säga så mycket, jag vill inte skrämma dig'' Vad i helvete!? Det skrämmer mig ännu mer.
Vi bråkade igår, men det är bra igen.
Jag köpte bara ett hår serum och en leave in conditioner till mig själv och svart hårfärg till mamma, haha hon måste ju täcka sina gråa hår och jag prioriterar alltid mitt hår, smink skiter jag i men inte håret!
Gick hem ganska fort för att mina ben kändes svullna igen som vanligt och min mage blir bara för tung och jag får ont när jag går oftast, tiden närmar ju sig förlossnings dagen så det är normalt att jag får sådana värkar sa min barnmorska.

Ska väl ringa Melissa snart, hon skulle till Kista med Daniella och ville att jag skulle hänga med mitt humör kanske blir bättre om jag får komma ut. Ibland så saknar jag våra gamla tider, jag var ute varenda helg och hade kul och skrattade skit mycket. Men så tänker jag på min bebis då blir jag glad över att jag snart ska bli mamma .. :)

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Iris

We are what we don't see ..

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela