iremis

Someday i'll recover. It's not a promise but a beautiful day i hope.

Nu så måste jag erkänna ..

Publicerad 2009-01-19 10:46:42 i ,

Jag försöker lära mig lite mer av bloggen, eftersom jag ibland fattar NADA av det jag gör.
Jag lyckades ändra bakgrund och header ialla fall, men jag behöver bara göra en header på photoshop, fast där fattar jag verkligen ingenting och det känns fånigt att vänta tills min bror kommer hem. Han vet typ allt känns det som gemfört med mig som inte orkar ta reda på det minsta lilla .. jag ber honom förklara, men sedan så glömmer jag bort att han skulle ha förklarat hur man gjorde si och så haha! så det är ju också mitt fel att jag är helt ute och cyklar.

Undra om min bror är smartare än mig? Han verkar ju dum ibland, men tydligen så är det inte så haha! Nä, nu ska jag inte skoja om honom. Han är trotts allt inte hemma och kan inte försvara sig hehe ..
Nu ska jag äta frukost ialla fall, blev hungrig nyss sedan ska jag dra till dom där unga föräldrar grejen.
Ciao så länge!


Jag, Johan (Michelle's unge) och min bror.

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Iris

We are what we don't see ..

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela