iremis

Someday i'll recover. It's not a promise but a beautiful day i hope.

Planer?

Publicerad 2009-01-12 19:25:24 i Allmänt,

Då var min dag planerad imorgon, hehe .. Jag vill inte sitta hemma och ruttna bara för att Leo har åkt hem igen, så jag ringde min kusin som jag inte har träffat på flera månader. Han hade ändå skrivit på Facebook för länge sen att vi borde träffas och göra något, jahap .. så har jag något att göra ialla fall. :)
Ska få bebis kläder utav honom som min farmor gav till honom, så att han skulle ge dom till mig. Han har inga barn, han bor bara sambo med sin flickvän :) hon är schysst! Hans bror har därimot 2 enormt gulliga barn.

Nu måste jag verkligen göra något vettigt, ska äta först sen hoppa in i duschen, ska tvätta håret ändå om jag gjorde det igår men det ser hemskt ut ialla fall.
Ska använda mina nya Schwarzkopf produkterna som jag fick av Leo's mamma, produkter man bara kan köpa på frisörsalonger.
Hon och sin syster äger ju en frisörsalong i Madrid så det är ju sjukt bra! :) (fast hennes syster tycker jag inte alls om, hon är lite utav en hypocrite och sur kärring) Brukar få bra hår produkter av Ana (Leo's mamma) och hon klipper alltid mitt hår gratis och färgar det när jag är i Spanien, jag får ju göra vad jag vill där eftersom hon är snäll mot mig haha! Fast Leo och jag hjälper alltid till där efteråt.
Sommaren 06 skulle jag jobba där, men mitt intresse att bli frisör försvann då det var ju sjukt tråkigt att vara frisör tyckte jag ändå om hon bara lärde mig att tvätta håret på folk, det jobbet höll bara en vecka men jag fick ändå betalt för den veckan haha! Att stå upp en hel dag och ta hand om griniga tanter som tror sig vara något, nej tack!

Kommentarer

Postat av: S A N N A

Publicerad 2009-01-15 15:38:08

söt blogg du har snygging! :*

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Iris

We are what we don't see ..

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela