iremis

Someday i'll recover. It's not a promise but a beautiful day i hope.

Stockholm - Madrid

Publicerad 2009-01-15 19:16:46 i Allmänt,

Eftersom jag ska till Madrid på sommaren, till min pojkvän satt jag och kollade efter flyg dit.

Jag vill åka med ett vanligt bolag, inte charterflyg eller sådant eftersom jag frågade lite om information hur man gör när man flyger med en bebis och barnvagn. Många av charterflygen får man bara ta med 20kg, och för bebisens barnvagn måste man betala extra ibland fast stora och vanliga bolag som Iberia, British Airways, AirFrance, m.m .. så har bebisen rätt till ett eget bagage så det är lika bra om jag bokar ett flyg med någon av dom bolagen eftersom det inte var så dyrt såg jag nyss på Iberia t.ex.
Och jag vill åka direktflyg, det skulle nog vara för krävande för min bebis och mig att landa i ett annat land i europa och sedan vidare till Madrid.

Price                    Taxes                 Service Fees
900                     + 601.00            + 50 x 1                   (Adult) 1,551.00 SEK
90                       + 77.00              + 50 x 1                   (Infant) 217.00 SEK
Total 1,768.00 SEK

Och det är från och med den 30 juni till den 30 september. Det är ett bra pris för både mig och min bebis när den föds :)
Det blir nog Iberia, om jag inte hittar något bättre med något annat bolag. Ska leta vidare efter att jag har lagat mat ..

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Iris

We are what we don't see ..

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela