iremis

Someday i'll recover. It's not a promise but a beautiful day i hope.

The end of January.

Publicerad 2009-01-31 23:55:39 i Allmänt,

Så var denna dag och månad snart över .. Och imorgon är det första dagen på februari, det gör mig mer nervös! Mamma skrämmde mig med vad som hände henne när hon födde oss, min bror och mig. Hennes akuta kejsarsnitt att hon knappt stod ut med smärtan och att hennes sår öppnades flera gånger. JAG VÄGRAR ATT FÖDA PÅ DET SÄTTET!

Det var väl trevligt i KIsta, vi gick bara runt där in och ut i affärerna. Daniella hittade inget .. innan vi åkte hem drog vi in i Ica Melissa skulle handla också, hade inte smakat den där Lokan med smak av Jordgubb med Guava så köpte den, den var god tyckte jag :) jag lider pga vad min barnmorska sa, inga fler sötsaker! Haha .. Hur ska jag klara mig i 8 veckor utan godis och sådant? Nu har jag inte hållt vad jag lovade, köpte M&M's idag .. men nu måste jag hålla mig, för min bebis skull .. Skärpning!
Jag hittade ialla fall kläder jag ville ha, men jag måste spara till bebis sakerna jag måste köpa .. finns så mycket fina kläder :( men bebisen har ingen barnvagn än, inget bärsele, ingen liten badbalja, m.m .. och om mindre än 2 månader kommer bebisen.
Måste hitta min lista med nödvändiga saker som jag skulle köpa.
Aja, God natt! :)

Kommentarer

Postat av: susan & Tyra

Publicerad 2009-02-01 00:17:10

hejhej!



Om du gillar att läsa bloggar får du gärna följa med i våran blogg, Jag kan nästan garantera ett leende innan du lämnar sidan.. men vem det? :D <3

Postat av: Leia

Publicerad 2009-02-01 19:26:07

Man kan ju tyvärr inte välja hur det ska gå till när det väl är dags.

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Iris

We are what we don't see ..

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela