iremis

Someday i'll recover. It's not a promise but a beautiful day i hope.

Tröttheten ger sig inte

Publicerad 2009-01-18 16:49:33 i Allmänt,

Just denna helg så är min trötthet så stor att jag inte kan vara vaken utan känner mig otroligt yr och klumplig. Så jag var tvungen att sova .. satte alarmet på 15.00, (kl var då 13.49) men jag kunde inte gå upp jag skulle bara sova 1 timme hade jag tänkt men jag sov 1 timme till .. vakna för inte så länge sen
.
När jag läste dom 2 graviditets-böckerna jag har + lite i vårdguiden om att tröttheten försvinner efter ungefär vecka 14 (så här står det i vårdguiden ''Mamma, gravid vecka 14'':
''Den trötthet du känt i början av graviditeten kan börja avta och du börjar känna dig piggare igen.''
men för mig är det ju inte alls sant, nu är det 10 veckor kvar på min graviditet och jag känner mig tröttare och tröttare hela tiden, jag orkar knappt komma upp på morgonen.
Kanske är det så att jag har slarvat med järntabletterna? Jag hade ju järnbrist sist min barnmorska gjorde ett järn-test på mig. Äh, jag vet inte!
Ska skriva ett mail til min bror nu. Har inte så mycket att berätta egentligen? Så det blir ett klagomål mail haha nä, bara skojar.
Ciao så länge.

Kommentarer

Postat av: JOANNA

Publicerad 2009-01-18 17:06:14

sv: ja helt okej, dindå?:)

Postat av: JOANNA

Publicerad 2009-01-18 17:19:27

naw tycker du?:) så gullig du är, puss!

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Iris

We are what we don't see ..

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela